Webdesign blog
Szakmai cikkek weboldal készítésről, designról, vállalkozásról, businessről és marketingről.

Blogcikkek
-
2022-es év Pantone színe
Minden év végén jön a hír, hogy mi lesz a következő év színe. 2021-ben egy halványszürke és egy élénksárga volt,…
-
Hero image
A hero image-ről és annak fontosságáról regényeket lehetne írni. De mit is jelent ez a kép és miért fontos a…
-
A szöveg tagolása és felépítése
Most, hogy az olvashatóság nyomában járunk és leírtam, hogy mire kell figyelni egy betűtípus kiválasztásánál, tekintsük át, hogy mire kell…
-
A dark mode térhódítása
A weboldalak és applikációk sötét módja nagyon közkedvelt lett az elmúlt évben. A dark mode lényege, hogy a felhasználók manuálisan…
-
Az olvashatóság nyomában
A megfelelő betűtípus nem csak a szépsége miatt tud kérdéses lenni, hanem az olvashatósága miatt is. Ha egy szöveg nem…
-
Arculati színek tervezése
A vállalkozásunknak a megjelenése nagyban fogja befolyásolni az ügyfelek számát, minőségét, és természetesen a megélhetésünket is. Éppen ezért érdemes odafigyelni…
-
Logó szerepe a márkaépítésben
Sok mindent kell átgondolni egy márka és brand kialakítása során. Ki kell találni és meg kell alkotni magát a terméket…
-
Melyik webshop motor az ideális választás?
A tárhely és a domain kiválasztása után érdemes átgondolni, hogy melyik webshop motor a legjobb a számunkra? Milyen szempontokat kell…
Keresés a bejegyzések között
Szakmai írásaim más weboldalakon
Nézd meg, hol jelentek meg szakmai cikkeim más szakértői oldalakon!
Milyen költségekkel kell számolnod egy weboldal elkészítésénél?
Egy weboldal elkészítése sok lépéses folyamat, sokszor nem is egy szolgáltató foglalkozik ezzel, hanem egy komplett csapat. A költségek is emiatt több tényezőből állnak. Milyen költségekkel kell számolnod, ha weboldalt szeretnél?
3+1 weboldal típus
Milyen weboldal típusokat különböztetünk meg és miben térnek el egymástól? Melyik weboldalt kinek és mikor ajánljuk? Összegyűjtöttem 3+1 típust!
Miért elengedhetetlen a célközönség meghatározása a vállalkozásod számára?
Miért nem működik a „mindenkinek szóló” stratégia? Milyen területeken fontos a célközönség ismerete?