3+1 gyakori kérdés

3+1 Gyakori kérdés

Milyen kérdés / kérdések szoktak felmerülni az ügyfelek részéről?

1. Tudod azonnal vállalni a projektet? Mert nagyon sürgős lenne.

Mivel folyamatosan vannak futó projektjeim, ezért nem tudom azonnal elkezdeni a munkát, főleg ha egy nagyobb projektről van szó. Ráadásul a szerződéskötés, ügyfél részéről való gondolkodás, módosítási körök is időt igényelnek, nem beszélve magáról a tervezésről.

Én már az árajánlat kiküldésekor leírom, hogy hát hétre lenne szükségem, hány módosítási kört vállalok, és milyen lépésekből áll a projekt.

2. Mit írjak a briefbe?

Először szeretnélek megismerni Téged és a cégedet egy kicsit jobban, ezért kérlek írd bele, hogy mivel foglalkozol, ki a célközönséged, ki számodra az ideális ügyfél. Kik a konkurenciáid, miben vagy más, mint a többiek. Milyen értékeket képviselsz, miben hiszel és mit tartasz fontosnak a cégeddel kapcsolatban. Illetve bármilyen egyéb, Számodra fontos információra, történetre kíváncsi vagyok, amiről úgy érzed, hogy segíthet Nekem a munka során.

Illetve a projekttel kapcsolatos elképzeléseidet, elvárásaidat, kéréseidet stb. Ez projekt függő, sok mindent megkérdezek már az árajánlat kiküldése előtt. De ha részemről felmerül bármilyen kérdés, nem habozok írni!

3. Be tudnál jönni személyesen az irodánkba egy megbeszélésre?

Sajnos nem, mert nem szoktam személyes megbeszélésekre járni. 100%-ban online dolgozom, és lehet, hogy nem is egy városban vagyunk. Eddig mindig bevált ez a munkamódszer, és több ügyfelem is meglepődve mondta utólag, hogy milyen szuper volt az online együttműködés. De természetesen nyitott vagyok egy telefonos vagy Zoom megbeszélésre!

+1 Szerződés, számla?

Szerencsére ez a kérdés nem is igazán szoktak felmerülni. Alap, hogy kötünk szerződést, amit én küldök el, illetve mindenről számlát adok.

Comments are closed.