Ugrás a tartalomhoz
Szenkovits Design logó
  • Kezdőlap
  • Rólam
  • Szolgáltatások
  • Árak / Árajánlat
  • Portfólió
    • Grafikai munkák
    • Weboldal tervek
    • Egyéb munkák
  • Blog
  • Kapcsolat
  • Kezdőlap
  • Rólam
  • Szolgáltatások
  • Árak / Árajánlat
  • Portfólió
    • Grafikai munkák
    • Weboldal tervek
    • Egyéb munkák
  • Blog
  • Kapcsolat
2023-as logó trendek

2023-as logó trendek

  • Hanna
  • 2023. február 08.

Gyorsan változó világunkban az emberek kíváncsisága mindig arra készteti őket, hogy megnézzék, mik a következő újdonságok és ez a helyzet a logó trendek esetében is. Drasztikus változások nem történnek évről-évre, de apró változásokat, újdonságokat felfedezhetünk.
Az alábbiakban megnézzük az 5 legpopulárisabb idei design stílust.

1. Egyszerű geometriai alakzatok

Az alapvető formák, mint például körök, háromszögek, négyzetek, vonalak és pontok felhasználásával könnyen megjegyezhető, egyszerű logót kaphatunk. A szimpla formákat ellensúlyozhatjuk élénk, kontrasztos színsémákkal, vagy éppen ellenkezőleg választhatunk fekete-fehéret, amivel fokozhatjuk a minimalista hatást.

Erdélyi Nikolett - Life coach logója
Erdélyi Nikolett – Life coach logója
Luxor Szinter kft logó
Luxor Szinter kft logó

2. Firkák és vázlatok

Ez 2023 egyik legjellegzetesebb trendje, mindez a nyers, befejezetlen megjelenést ünnepli. A gyors, néha igénytelen módon megírt, kézzel rajzolt logókat egyre több helyen fedezhetjük fel. Népszerűsége nem véletlen, a letisztult, minimalista designok kedvelői is találhatnak ebben a stílusban jól felhasználható elemeket. 

3. Egyvonalas illusztrációk

A minimalista logó trendek minden évben jönnek és mennek, de az egyetlen vonalas rajz koncepciója örökre megmarad. Ezek tömbnyomtatásra, az egyszerű körvonalakra és a semleges tónusokra összpontosítanak, klasszikusan egyszerű vonzerejüknek köszönhetően újra nagy népszerűségnek örvendenek.

4. Szimbolizmus és minimalizmus a realizmus helyett

A realisztikus logójelek meglehetősen nehézkes és kényelmetlenek, különösen, ha kisebb képernyőkön vagy kompakt névjegykártyákon helyezik el őket. Lehetővé teszik, hogy egyetlen logótervet hozzunk létre, amely mindenhol jól fog mutatni – vagy kevésbé lesz trükkös a különálló elemekre való felosztás. Ez a logótrend elsősorban nem a vizuális szépségről és stílusról, hanem a kényelemről szól. Egy szimbólumalapú logó sokkal rugalmasabb, és a finom megjelenés csak bónusz.

5. Tradicionális egy kis csavarral

Az egyik módja, ahogyan a kreatívok erre reflektálnak, a hagyományos, kulturális képek átültetése lenyűgöző kortárs logótervekbe.
Ez tehát jelentheti például a régimódi matricák esztétikájának párosítását kortárs pasztellszínű palettával és absztrakt mintákkal. Vagy azt is jelentheti, hogy egy egyedi formát vagy szimbólumot emelünk ki a hagyományos vagy kulturális képekből.

Neked melyik tetszik a legjobban az idei logó trendek közül?

Herkutz Hanna

ElőzőElőzőLegizgalmasabb 2022-es projektjeim
KövetkezőRGB vagy CMYK?Következő
Szenkovits Design logó
  • Herkutz-Szenkovits Adrienn
  • szenkovits.design@gmail.com
  • 06-20-355-8631 (H-P 10-16h)
Facebook Instagram Pinterest Tiktok

Iratkozz fel a hírlevelemre!


Köszönöm!

Kérlek erősítsd meg a feliratkozásodat!

Emailben fogsz kapni tőlem hamarosan ezzel kapcsolatban információt, ahol egy gombnyomással meg tudod erősíteni a feliratkozást. 

Szenkovits Design © 2020-2024. Minden jog fenntartva.

  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Impresszum
  • Adatvédelmi és jogi nyilatkozat